neděle 2. února 2014

What everyone loves but I don't


Takže ahoj všichni,po dlouhé době zase napíšu článek protože se hrozně nudím a nechtělo se mi přes den nic fotit.A hlavně bych chtěla poděkovat za 1000 návštěv na blogu za 1 měsíc :3..No takže tento článek píšu protože mě nic originálnějšího nenapadlo a v poslední době je hodně oblíbený
 Harry Potter
Tenhle film je podle mě dobrý...ale prostě když ho dajjí v telce 500x do měsíce tak mě to fakt nebaví i když to jsou jiné díly...ale zhnusí se mi těma fb statusiQama kde si musí dát i obrázek jak maji popcorn a divají se na HP ...jako mám někdy náladu že si to přečtu a nebo se na ty všechny díly chci podívat postupně..ale už u 1. dílu mě to přestane bavit a radši se jdu učit.


Beanies
Ano taky jsem jednu chtěla,ale potom co je začli nosit úplně všichni a mají třeba elegantní oblečení a k tomu beanie..tak to bych se nejradši zastřelila.Podle mě jsou fajn ale když je začli nosit všichni a ani neví jak se to  nosí když mají nápis na boku ...tak to mi je pěkně zhnusily.




American horror story
Necháppu proč si všichni píšou statusy typu 'ach konečně se jdu divat na AHS' -.- lidi..proč si vůbec píšete takové zbytečné statusy? Je to fajn pořad to jo...ale prostě  vždycky mi nějákou věc někdo musí zhnusit -.- a už mě to docela štve protože nevím jestli jsem divná nebo něco horšího:D:D


Youtubers
Normální youtubers z česka nebo slovenska mi nevadí..ale takový ti z finska a tak už docela jo protože zase..všichni je strašně žerou přidávají fotky s nima s píšou srdce rvoucí slohovky o tom jak jim zrovna tihle lidé změnili život..WHY? někdo jako pewdipie mi třeba nevadí ale ti ostatní už jo..ale teď zrovna nemluvím o beauty YT protože to většinou sleduju jen američanky britky a bůh ví co ještě.


Doufám že se vám tento článek líbil a nezhnusila jsem vám mě a nebo tyhle ''věci'' :D
xoxo Kristen.


Žádné komentáře:

Okomentovat