pátek 28. února 2014

3 věci ,které bych chtěla , aby se nestaly

Ahoj holky,omlouvám se že teď poslední dobou vůbec nepřidávám ale mám pokažený komp...z ničeho nic se vypne tak tohle píšu na rychlo ,doufám že se nevypne jinak spáchám sebevraždu (-.-) ..tohle téma je o 3 věcech které bych nechtěla aby se staly...no upřímně je dost těžké vybrat jen 3...ale pokusím se ( :3 )
1. Smrt
..strašně se bojím smrti už od mala jsem přemýšlela co se stane po smrti...prostě se jí nehorázně bojím a když tak o tom v noci přemýšlím tak se rozbrečím nebo si prostě řeknu nemysli na to...a pokouším se na to nemyslet ale i tak většinou skončím u breku.
2. ztráta přátel a rodiny
No tak upřímně přátel jsem ztratila už hodně...ale jen asi ti kteří mě mají opravdu rádi se se mnou baví i teď.. Miluju je ...třeba někteří nechápou ironii a to už je pošlu víte kam zrovna dneska..nenávidím takové lidi..jen nápíšu že jsem něco vymyslela a oni to nesmí použít a že jsem to nezkopírovala a ani jsem to nikde neviděla..a oni už hned že jsem namyšlená..bože můj. No ale zpátky k tématu..když už se nervuju u přátel..tak co potom rodina žejo. To už bych nedala vůbec a upřimně..jsem ráda že naši nejsou rozvedení a že mám oba rodiče i když jsem se včera pohádala s mamkou..ale ona je takové povahy že mě strašně moc miluje a když mě seřve tak se mě po půl hodině zeptá jak jsem se měla ( :3 )
3. ztráta oblečení
Jo tohle je trochu volnější ale já bych to asi fakt nedala ( :DDD )
Miluju ho víc než některé lidi..docela smutné jak mě lidi vytočí jen tím že se na mě dívají jako na jídlo a nebo že se tamten dotkl tamté holky když má holku a nebo že chodí s tamtou když se k ní nehodí...já vím jsem hrozná..Ale vážně mě štve když si mě někdo blokne a pak píše všem mým kamarádům proč se s tou osobou nebaví když ona pomlouvá jejich nejlepší kamarádku..ops..A zase jsem mimo téma..( o.O ) Ale vážně vám musím všechno říct ( :3 ) No tak asi budu končit ať se mi to všechno neztratí :( Doufám že se vám článek líbil a můj blog budete číst dále :3 a znova se omlouvám že málo přidávám i mě to štve ale s tím notebookem se vážně bojím protože píšu dlouze a nechci aby se to zase vymazalo :( nepřidávám ani obrázek protože jsem všechny z pc vymazala ...aby byl rychlejší ..A taky že je :3 Těším se na další článek :)
Xoxo Kristen.

Žádné komentáře:

Okomentovat