čtvrtek 20. února 2014

workout

Ahoj lidi :) Dneska jsem začla cvičit protože se svou postavou nejsem spokojená...mamka mi říká že jsem krásná když jsem jí řekla že chci být vyychrtlá jako modelka z victoria's secret...ale i holky říkají že se klukům holky s kostma všude nelíbí...tak za 1. nedělám to pro kluky..dělám to pro sebe. za 2. nechci aby jsem měla venku  žebra to vážně pěkné není..ale chci mít jen ploché břicho..:) to je asi vše..nohy něják neřeším i když by mohly být hubenější..vím že nohy jen tak nezhubnu a rozhodně ne když na nich nemám žádný tuk..No prostě nikdo není se svou postavou spokojený. Do prosince jsem s tímhle problémy neměla...pak jsem něják začla mít depky z volejbalu a tak..skončila jsem a už 3 měsícem nic  nedělám..jo už mě to štve. Tancuju ale vždycky mi do toho něco vleze..ať už prázdniny ,nemoc a nebo bolest kolenou...No od pondělka už začnu chodit na 100% a nebudu se vymlouvat..přece jenom volejbal byl 4x týdně takže to nic nebylo..ale street mám 2x což je málo..Tak to prostě se nezlepším..No tak přestanu s úvodem a půjdu rovnou na věc.
Každý už asi zkoušel 30ti denní výzvu..podle mě je to náročné..pro někoho ne..já to vydržela tak maximálně týden.Dneska jsem začla s jiným workoutem který je tak na 15 minut a to i s přestávkama a mám pocit že už trochu hubnu i když je to blbost..ale ten pocit tam je že je to prostě na zapocení,není to náročné ale ani lehké..tak akorát i když jsem zvyklá na horší :) Dám vám sem fotku.

No ..cvičení není vše.Na to už jsem přišla..zkoušela jsem i nejíst...vydrželo mi to asi den hihi :) ..je to blbost..nevím co ,a čeho jsem si chtěla anorexii dosáhnout..došlo mi že se mi to břicho jen víc nafoukne a musely by jste nejíst víc než rok aby jste byly tak vychrtlé jako ty holky z tumblr.Tohle si uvědomte :) Zkusme si třeba spíš upravit jídelníček...jíst zdravě a pravidelně 5x denně..v jídelně si obědnávat normální jídlo a né palačinky..nepít nějáké hnusné džusy a dát si radši vodu..já teď dojedla hrozno:3...Někdy vůbec nejím z depky ...nevím..není to umyslné..jen nemm čas protože se učím nebo že nemám hlad ze stresu...




Tyhle výzvy vám neudělají takové břicho jako je na fotce ani zadek nohy a nevím co ještě...i s normální postavou ...musíte na ní makat a makat třeba rok..ale podle mě není na škodu si udělat 50 břišáku a 50 dřepů jen tak večer než sedět u fb.

Tahle dokonalá osoba mě ze všeho dostala...Podívejte se na 'stay strong' ..vážně to pomůže..mžná se nestanete hned lovatic..ale ani já nebyla lovatic hned když jsem se na to podívala...začla jsem jí pomalu obdivovat...ale tohle není návod na to jak být lovatic..nejde to :DDD Spíš to že ONA mi pomáhá..a taky mi pomáhá má rodina ♥♥♥

Holky tímhle budu končit..jen si prosím neubližujte.Nepřestávejte..Nikdy si neříkejte,jsem tlustá nebo 'jsem ošklivá' není to pravda...každý je krásný..Začněte hubnout s někým ..je to lepší se pak navzájem podporovat říkat si co všechno jste za dnešek udělaly...běžte spolu běhat..jezdit na ''skejtu'' ,bruslích,kole a nevím co ještě...HLAVNĚ TO NEVZDÁVAT
Doufám že jsem vám aspoň trochu pomohla :') Nechtěla jsem přidávat jiné články krom challenge..ale tohle by mělo pomoct mým 2 kamarádkám které si připadají ''tlusté'' ale není to pravda <3 ♥ Mám vás ráda holky :3
xoxo Kristen

Žádné komentáře:

Okomentovat