pondělí 17. února 2014

wish list

 Hi darlings^^ Dneska jsem se konečně odhodlala sepsat všechno co potřebuju..spíš co nutně chci..jo dobře tak jenom co chci :DD...docela nemužu usnout když přemýšlím o tom kolik věcí chci ..a chtěla jsem si to sepsat a pak jsem viděla článek a napadlo mě že  udělám post.  
Konečně jsem našla fotku kraťas s vysokým pasem.Tyhle kraťasy už chci asi rok a je pro mě problém najít i normální fotku..Doufám že je někde najdu.

První začnu takovými drobnostmi ..chci vrstvit prstýnky ať už v polovině prstu a nebo tak jak jsem je nosila jako malá.



Další drobnost je náhrdelník.V mnoha videích u youtuberek ho mají z claire's takže se tam pjdu podívat..problém je že holky ho mají z prahy a já jsem z ostravy. No co už snad tam bude a kdyby ne viděla jsem ho v NY.
Další a poslední drobnost je límeček.Vůbec nevím  jaký,a jestli si ho koupit nebo spíš vyrobit..



Potom chci naprosto úžasný baťoh..nikdo u nás ho nemá,teda snad..Spíše jsem s ním nikoho neviděla a kabelku nechci nosit protože je to často nepohodlné tak aspoň něco.Akorát je problém kde ho seženu ..protože za 600 si nějáký nekvalitní baťoh fakt nekoupím. V gateu jsem viděla ale ten byl až moc velký a já bych ho měla prázdný a nelíbil se mi.Stál myslím 400.

Teď se přesunu k oblečení,vůbec nevím jak popsat svůj styl.Mám různé kousky z různých stylů ale asi hipster a swaggy...fakt nevím.První chci normální červeno-černou košili...je v H&M tak snad si vzpomenu a koupím si jí.
 Potom skater skirt..už mám jednu vínovou ale ta se nehodí k  hodně oblečení takže jí skoro vůbec nenosím.
Takže černou a pak chci ještě mentolovou a lososovou..bohužel jsem nenašla fotky takže se omlouvám.
                                                  
Pak jsou tyhle vintage kabelky..říkala jsem že je to nepohodlné ale podle mě to bude v létě fajn si vzít malou kabelku a né baťoh a od něj mít celé upocené záda.


Jako poslední věc jsou boty.Mentolové vansky si budu kupovat..spíš bude problém si odložit peníze a neutratit je z něco jiného.
 Creepers-creepersky chci už strašně dlouho ..bohužel jsem je nikde nenašla podle svých představ.
Podkolínky nebo nadkolínky chci k těm chladnějším dnům k šatům nebo sukni.

Je toho docela dost a děsí mě představa že tohle není všechno,protože pak ještě musím zajít do drogerky ( o.O ) a určitě jsem na něco zapoměla. Hodně sad story. :(
Doufám že se vám tento článek líbil a budete můj blog číst dál :)
xoxo Kristen.

Žádné komentáře:

Okomentovat