středa 19. února 2014

Něco o mě

Čauky u nového článku!Dneska začínam blog challenge ve které je každý den jiné téma..A tedy první téma je  něco o mě. (bohužel) ..Vůbec se neumím popisovat. Doufám že článek bude normální,a nebude moc krátký nebo extrémně dlouhý..což se nestane.. Tak jdem na to :)
Nechci aby z toho byly nějáké fakty nebo tak takže budu psát doufám smysluplně.
Jsem 14 letá holka z ostravy která je spíš sportovní typ ale to neznamená že si oblíkam basic trička..Spíš naopak..mj šatník má 589 různch stylů.Hrála jsem volejbal a nerada mluvím o tom proč jsem skončila...vymlouvám se na to že je to kvůli škole-že nestíhám.Jsem kvůli tohodle tématu často naštvaná a zklamaná protože jsem to mohla dotáhnout daleko..ale né Kristínka se nechá odradit takovou pitomostí.Teď tancuju streez.Jsem dost náladová když jenom uvidím obrázek s něčím co vystihuje mou součastnost a snažím se na to nemyslet mám ihned zkaženou náladu ..nenávidím to...umím naslouchat a docela se i urazím kvůli kravině..ale srandu si ze sebe udělat umím..jsem i citlivá a stydlivá což nenávidím a i díky blogu se snažím nějak popudit své pocity a docela si uvědomuju že i někoho zajímám.Jsem spíše negativní člověk..Mám už to bohužel v povaze.Asi jsem bipolární..nevím..četla jsem o tom na wikipedii a odpovídá to...ale nechci to říct mamce..ta mě pořád vidí jako veselého člověka.Někdy chci jít k psychiatrovi a nechápu co proti tomu mají lidi...jen jim to pomůže.A nikdy jsem se neřezala nebo tak..bojím se bolesti a smrti.Radši půjdem na veselejší téma. ( :D )Moje oblíbené jídlo je čína,pizza,řízky,kuře na paprice a medailonky..je toho hodně jídlo miluju ale posllední dobou jsem pořád vystresovaná a nejím...nikdy jsem tohle nedělala.Moji rodiče jsou spolu mám psa kterého miluju ale směju se mu když narazí do stěny nebo o mě zakopne ( :( ) jsem zlá.Můj sen je žít v londýně..Půl roku jsem nebyla ''vážně nemocná'' třeba na týden nebo tak..nemoc 4 dnů je lepší slovo,protože tohle jsem měla 2x od září jinak jen bolesti nebo jiné blbosti..Mám nehorázně debilní imunitu...nenávidím to..ale zase až budu stará nebo tak ..tak mi to třeba zachrání život tak si nebudu stěžovat..hh .Chci zhubnout ale nevydrží mi to víc jak týden :( ..ale teď už to chci vážně dodržet!...Miluju cestování a v  pondělí pojedu zase do prahy..po týdnu..ano normální. No doufám že to není divný článek..je to všechno tak zpřeházené ale snad se  vám článek líbil :) xoxo Kristen.

Žádné komentáře:

Okomentovat