sobota 22. února 2014

Moje závislosti

Ahoj! Omlouvám se že jsem včera nepřidávala článek z challenge..ale přijde mi zbytečné to psát na téma muj vzor když už jsem něco takového psala...No nic..ani nevím kde začít protože je toho plno!

Jsem strašně závislá na pizze..ale snažím se hubnout takže zdravé jídlo a musím se omezit..stejně jí nemám tak často spíš jsou to ty  chutě kdy všechny okolo překecávám at mi obědnají pizzu protože neumím mluvit s někým koho neznám a ještě v mobilu.

 Pití...neradši mám kávu ze starbucks protože mě costa něják nechutná a necítím tam ty příchutě v latéčku které chci..a to v starbucks citím. Ale kafe je nezdravé takže se omezím..a je to taky drahé takže si koupím na doma nějáký sáček s něčím a budu si to dělat doma protože normální káva mi nechutná.

Arizona Tea je taky strašá závislost ale já vypiju jakýkoliv čaj ...
Hudba...hudbu poslouchám kdy jen můžu a když nemám na tu pisničku náladu tak ji pomalu začinam nesnášet
Jídlo...dřív jsem jedla snad 8x denně ale ted se snažím 5x a pravidelně.
Nákupy..mám nějákou závislost nebo co...ale když jdu do obchodu všechno utratím a aspon 1 za měsíc si musím koupit svetr a něco z kosmetiky ať už to je třeba jen sprcháč.
Youtube..videa mých oblíbených youtuberek můžu sledovat pořád a pořád dokola.
Kamarádi..pořád se divím jak mě někdo může obdivovat..a už vůbec ne se semnou bavit.
the sims...asi je to trapné ale já to strašně ráda hraju a zavidim jim dokonalý život.
instagram...miluju poflakování na něm a koukání na různé fotky..nejvic miluju fotky s bilým pozadím
tumblr...to samé..a odtamtud asi beru největší inspiraci
facebook..nejvic mě baví psát si s lidma které bych diky netu nikdy neznala a nebo bych je nikdy neoslovila.
a poslední blogger...pro mě je muj blog docela už součást života..baví mě hrozně psát ale nebaví mě psát slohovky do čejáku...jak ''nečekaně ohromující''.
Tak to je malá část mých závislostí protože by to bylo fakt na dlouho..:D ale aspoň něco tu dávám :)
doufám že se vám tento článek líbil a budete mě číst dál.
xoxo Kristen.


Žádné komentáře:

Okomentovat