sobota 15. února 2014

focení

Ahoj všichni,dneska mám po dlouhé době čas napsat článek už další den po dalším článku,protože jsem nemocná.Toho času mám málo i přes prázdniny.Včera jsem fotila haul z prahy a rozhodla jsem se že když už jsem vytáhla foťák tak něco zkusím nafotit...asi hodinu jsem hledala samospoušť :D.Docela mě zklamalo že když jsem fotky ořízla tak se hned zkazila kvalita a já neořízlé fotky hned vymazala takže mi zbyly jen nekvalitní..:/ .No i tak doufám že se vám aspoň trochu budou líbit :)



Tahle fotka je docela nekvalitní a svítí mu tam oči..ale je to jediná fotka kde se dívá do foťáku.

                                                                        #eye

                                       Ta fotka je hrozně cute:333 momentka^^ Zrovna se olízl:DD..






Fotky z procházky :)
Vždycky se na mě podíval a když viděl že ho fotím tak se otočil..
Cítila jsem se hrozně trapně když kolem procházeli lidi a já tam s foťákem.




Sexy ponožky,já vím:3
 Tady jsem si nastavila stativ trochu blbě:DD
Více než polovinu fotek jsem smazala protože jsem tam vypadala divně..
Tohle bylo všechno z focení:)..Doufám že se vám fotky líbí aspoň trochu.
xoxo Kristen.

Žádné komentáře:

Okomentovat