úterý 18. února 2014

30 days challenge blog

Ahoj lidi! Dneska jsem se rozhodla začít blogovou challenge.Už je to asi 5 challenge co chci dělat tak snad mi to vydrží.Konečně budu mít téma na každý den protože poslední dobou nemám vůbec inspiraci.
                                           

                                                                          TÉMATA:
1. Něco o mě
2. Oblíbené seriály
3. Můj vzor
4 . Moje závislosti
5. Oblíbené jídlo a pití
6. 3 věci ,které bych chtěla , aby se nestaly
7. Oblíbené knihy
8. Jsem šťastná ?
9. Město ve kterém žiju
10. Proč jsem začala s blogem ? 
11. Můj momentální stav - Zadaná/Nezadaná
12. Můj vysněný kluk
13. Moje vysněná Práce
14. Země ,které bych chtěla navštívit
15. Na co jsem ve svém životě hrdá ?
16 . Co bych chtěla stihnout než umřu ?
17. 5 písniček ,které mě vystihují 
18. Co ráda dělám ve volném čase 
19. Něco o mojí škole
20. Něco o mých kamarádech
21. Co miluji ?
22. 4 věci ,které bych chtěla vědět 
23. 10 obrázku z Tumblr.com ,které mě zaujaly
24. Poslední dva roky mého života 
25. Mé oblíbené blogerky
26. 4 věci ,které bych nikdy neudělala
27. kosmetika ,kterou nejčastěji používám
28. Co mi chybí ?
29. Moje nejoblíbenější oblečení 
                                                               30. Co se v mém životě změnilo za poslední měsícInspirace je od Karin :))) Je úžasná bloggerka patří k mým oblíbeným ,tak se na ní podívejte:3
Jo a taky bych chtěla říct že jak skončí challenge tak přidám video ..buď outfity a nebo tag 1 slovo..
Do komentář mi můžete napsat co by jste chtěli víc :) ...Očekávám 1 komentář a to ode mě jako vždy:DD
xoxo Kristen.

Žádné komentáře:

Okomentovat