středa 12. února 2014

HAUL PRAHA

Ahoj všichni,omlouvám se že jsem teď moc nepřidávala nic..ale do ničeho se mi nechtělo a pořád jsem měla zkaženou náladu kvůli škole a tak..Taky jsem byla v praze a o tom bude dnešní článek.Bude to HAUL ..moc jsem si toho nekupovala protože jsme neměli čas na nakupování a pořád jsme někde byli..ale i tak jsem ze všeho nadšená a nejradši bych všechno nosila dohromady..kdyby se to aspoň k sobě hodilo,protože často nakupuju věci různých stylů.Jo a taky sem dám věci jen co jsem si koupila v praze a ne za poslední dobu ..nákupy za měsíc únor můžu taky někdy napsat kdyby jste chtěli :)

První tyhle dokonalé Martensky...Když jsem je viděla,myslela jsem že umřu štěstím,protože jsem jen tak procházela..a najednou je vidím a taťka šel přede mnou a hned je vzal a myslel si že se mi takový styl nelíbí ale já mu je vzala..ukázala cenu a hned jsem je vyzkoušela,ukázali jsme je mamce a šli zaplatit:3




Ponožky z topshopu už asi každý zná,kup 3 ponožky a zaplať za 2..Hrozně jsem si topshop přála vidět ale něják mě zklamal..


Londýnská taška z m&s.
Ukázala mi jí mamka ale jen plastovou jakoby a jen s GB vlajkou..a za ní bylo tohle  zlatíčko:3
m&s mě hodně mile překvapil,chtěla jsem se tam jít podívat v ostravě už dřív ale když nakupuju s kámoškou tak naše návštěvy jsou asi jen h&m ,Tally weijl,claire's a NY ..z YT jsem zjistila že tam je jídlo ale u nás bohužel není:/ ..Tahle taška byla u jídla takže pochybuju že v ostravě vůbec bude.



Dlouho jsem sháněla tyhle uplé cropp topy..u nás jsem žádné neviděla a v H&M v palladiu i na chodově jich bylo apsoň 10 ale vybrala jsem si jen tyhle lásky.
...............................
Tenhle styl cropp topů měli i v tally weijl například s krajkama,moc se mi líbilo ale mamka mi to zamítla že je to otřesné.Pak jsem ještě chtěla skater skirts ale na to mamka měla zase nějáké připomínky že mi z toho vyleze zadek a tak.
Koupím si je v ostravě to už mi je jedno kde je koupím. 
Je hrozné že je únor a já už mám další wish list na vánoce ..budu muset jít utrácet...zase.
Doufám že se vám tento článek líbil a budete můj blog číst dál:3
xoxo Kristen.

Žádné komentáře:

Okomentovat