čtvrtek 20. února 2014

Oblíbené seriály

Ahoj všichni.Předem se chci omluvit za ty co četly něco s outfitama ale já si takhle ukládám jen názvy abych to nezapoměla napsat..a omylem jsem to zveřenila a 3 lidi si to přečetli..takže sorry.Další téma challenge je oblíbené seriály jak už je v názvu...vůbec nejsem zvyklá psát přes den..no co už. Dneska byl docela fajn den tak mám i dobrou náladu a vím že tuhle challenge chci přidávat každý den takže s emusím i donutit..včera bylo fajn že jsem měla článek předepsaný protože jsem po zápase nic nedělala a byla jsem ráda že žiju.Tohle téma nemám moc ráda a ani nevím proč..možná proto ,že každá bloggerka má skoro stejný vkus a dává tam ty samé seriály...a já nebudu vyjímkou ale prostě to v té challengi (y?) je tak to sem dám. Musím uznat že moc seriálu nesleduju ...a tak jsem se rozhodla tenhle článek udělat trochu jinak a sepsat sem jich pár nejznámějších a budu se ptát jedné kamarádky která mi na tyto seriály bude říkat názory.. Já sleduju TVD ale už dlouho ..asi měsíc..jsem ztratila u kterého dílu jsem skončila a na zkouknito.cz už nejdou najít ..myslím že jsem skončila u 2x13 a to už tam není..supr.


Dále sleduju trochu sběratelé kostí...mamka to zapne..já jdu do ložnice na chvíli a už u toho ležím hodinu..a usnu v ložnici. Teda pokud tam je místo a rodiče jsou pryč ..většinou když se dívám na tv tak si psa vezmu k sobě a nepustím ho protože se citím sama když se na to dívám sama..sad..já vím.


Dále se dívám na takové ty disneyovské ''kravinky'' jako třeba Hannah Montana,Sony ve velkém světě (městě),Hodně štěstí Charlie,Zeke a Luther a na parket ..prostě je toho hrozně moc ale večer tam je...málo z toho.Asi víte o čem to je takže zbytečné to tu vypisovat.


Tak a jako poslední sleduju ty české seriály..spíše se na to divá mamka ale já mám ''hrozně nudný život a nemám co dělat'' tak se na to dívám..jo dobře radši dělám všechno jiného než se učím.
A jdeme na ty komentáře kámošky.U tohodle moc nebudu přidávat fotky,kdyžtak si to najdete..spíše když vás to zaujme tak se na to podíváte a nepotřebujete vidět jak postavy vypadají.

new girl

''Je to takove jako jak jsem poznal vasi matku nebo tak, spise to srandovni ale zadny dej, kazdy dil je o necem jinem.Je to ze jedna holka se přistehovala ke trem klukum a tak.,,
 

pretty little liars


''To nejde vysvetlit je toho moc a hodne to protahujou, jde vlastne o 5 holek, z nichz se jedna ztrati a "jako" umre, a to si ty zbyle 4 holky mysli ale hned od pohrbu ALi jim prihazi smsky co musi udelat jinak prozradi to tajemstvi a pak zas tamto, a tkzv. -A se vzdycky snazi aby mely prusvihy'' ve zkrácené verzi je to na wikipedii.


ravenswood

''ravenswood navazuje na PLL diva se na to spise segra, je to o tom ze je jedna holka a kluk a ti existovali pred tisici lety moc o tom nevim'' :D Tak doufám že se vám článek líbil a budete tuhle challenge číst dál.Vážně se omlouvám ale nemám seriály moc v lásce tak se na ně nedívám ale zase to mám jinak už jen kvůli tomu rozhovoru než jiné bloggerky:) xoxo Kristen.









Žádné komentáře:

Okomentovat