sobota 1. března 2014

Oblíbené knihy

Ahoj všichni,dnešní článek bude o knížkách..konečně! Miluju knížky i když čtu asi 5 měsíců..předtím jsem to nenáviděla ale prostě když potřebujete vědět co se v tom filmu stane dál a to je jen v knížce tak to nejde si nečíst žejo....já vlastně ani nic nečtu ..ale i tak vám to sem dám.

Mám vlastně jen 2 oblíbené knížky...no vlastně jsou 4-...
první a to asi píšou všichni ale já to nehorázně miluju a nejradši bych četla pořád a pořád bohužel mi to čas  neumožňuje ...a tak se bojím že dočtu 3. díl a prostě..už si nebudu moct jít do mého světa kde se vynu a nemusím na nic myslet..ale jako kdybych denně nepřečetla 20 kapitol z 27 tak by to bylo taky pěkné žejo..:)


Pak tu máme mojí milovanou Deminkuu^^^..totálně zbožňuju citáty..a citáty co zná Demi..no..jo v klidu..Někdy se tím jen odreaguju a ani si to nepřekládám v hlavě...prostě jen čtu anglicky..

A pak čtu už jen časopisy jako je Elle ,Cosmopolitan,Joy a nebo marie claire..(myslím že se to tak píše)
Doufám že se vám tento článek líbil:3
Xoxo Kristen.

Žádné komentáře:

Okomentovat