čtvrtek 6. března 2014

Jsem šťastná?

Ahoj všichni! Dnešní téma je poněkud...divné..nechci to ani moc rozebírat ale chci blog mít více aktivnější :). Články budou vždy v úterý,v pátek a v sobotu..někdy budou i ve středu nebo čtvrtek :) Podle toho jak moc učení budu mít a nebo pak z dnů kde jsou články 100% vynechám tak je dám další den. Když jsem začla challenge tak můj blog četlo hodně lidí a pak  jsem vynechala pár dnů s články a teď můj blog čte víc jak o polovinu lidí méně..Takže jsem se rozhodla že to prostě bude pravidelné aby každý věděl kdy má článek čekat :)..A s hodinou ani nevím kdy je budu vydávat...to asi taky bude podle toho kdy budu článek psát..jestli předchozí den tak hned po škole kolem půl 3 a když ten den tak někdy k večeru..:)
A dneska článek dávám jen protože se mi ještě nechce jít učit zeměpis...Radši půjdu kolem 4.No a myslím že už bych mohla přestat se rozepisovat a jít rovnou na téma...Jestli jsem šťastná? Je to hrozně jednochudé zalhat jak to často dělám a říct jen 'ano můj život mám podle představ mám svou rodinu,kamarády a co jíst' Ale bohužel to tak není..Jsem hrozně depresivní a taky realistický člověk..
Nevím proč ale vždy jsem byla zastánce toho že budu mít haters někde...a názory si vyslechnu a pokusím se tomu člověku vyhovět...ale pak to bylo 'Proč mi haters vůbec nadávají?Co jsem jim tak hrozného udělala? Proč mě nenávidí sakra? Kdo to vůbec píše (na ask) tak hnusné věci?' atd...myslím že to znáte..a někteří to hodí za hlavu...ale já jsem to později začla řešit víc a víc a nakonec když to přestalo s haters tak jsem si ask zrušila ale zase se chystám si ho obnovit.Jednou jsem se málem rozbrečela když mi kamarád napsal 'nemám rád lidi co si o sobě myslí že jsou nejlepší' ..tohle fakt bolelo a myslela jsem že to nedám...Všechno co říkám ''namyšleně'' myslím ironicky...tím že jsem hodně depresivní tak nemám vůbec žádné sebevědomí...Když jsem skončila s volejbalem myslela jsem že umřu...volejbal je..byl mým životem..nechtěla jsem skončit ale ty holky dalo by se říct mě psychicky šikanovaly...nenadávaly mi nebo tak..to ne ale to jejich chování vůči mě bylo fakt hnusné. A myslím že to nemělo s tím jak volejbal hraju vůbec nic společného..byly tam holky co neumí ani podat vrchem a bavily se spolu...Trápila jsem se kvůli tomu už dost ale vždycky když ve škole nebo jen vidím fotku s volejbalem tak mi to hrozně chybí a nejradši bych se vrátila...ale. A přestoupit se nechystám..myslím že by to bylo to samé ... a navíc dojíždět někde do frýdku nebo do krnova či nového jíčína by byla blbost když už ani v ostravě jsem školu nestíhala...Teď jsem začla tancovat a myslím že zase tak hrozná nejsem..ale pořád mám co zlepšovat a konečně nesedím doma u ntb a konečně mám náplň života :33 Ve škole se semnou lidi buď baví normálně nebo mě pomlouvají...Stojí jim ty pomluvy za to když mě vůbec neznají? Asi ne. Ale i tak to dělají...Proč? jednoduše...jsou to zakomplexovaní lidé :)) a taky nejvíc miluju když se jen bavím s více klukama děláme kraviny a tak a hned jsem děvka..Vždyť je to normální mít kamarády ne? To se jako mám bavit jen s holkama abych byla tak jako holky v 6 třídě nebo co? Tohle mě fakt zaráží a nenávidím tyhle pomluvy..I kámošce která má taky blog píšou na ask hrozné věci ale ona je spíše typ co si zanadává na ty dementy co jí to píšou , hodí to za hlavu ,pošle je do prdele a neřeší je...Už moc nevím co dál psát...jen by mohli ti lidi něco dělat...a ne pořád pomlouvat a ničim všem život. To že je jejich láska nemá ráda a ten koho pomlouvá se s ní baví určitě není důvod jí začít hejtovat..ano znám holky co se sápou a skoro se spolu vyspí na potkání i když spolu nechodí a dělají to všem..A co? Když chcou aby si o nich něco lidi mysleli tak ať v tom pokračují ne? Beztak je polovina lidí hejtuje jen proto,že jí závidí...Už chci tento článek ukončit..:) Doufám že se vím libíl a budete mě na blogu odebírat nebo aspoň články číst dál..:) a v příštím článku mám taky jedno překvapení^^
xoxo Kristen.

Žádné komentáře:

Okomentovat