sobota 15. března 2014

Můj momentální stav-zadaná/nezadaná.

Ahoj všichni! Tento článek je trochu divný protože tohle rozebírám nerada už s holkama které znám..:D
Upřímně? 
Ne nejsem,jsem zamilovaná ale to je vedlejší. Vždycky když někoho mám ráda tak ho poznám a zjistím že je to nehorázný debil. Nechápu jak někdo může mít dlouho trvající vztah třeba rok..Já to vydržela měsíc a pak už mi to lezlo na nervy jsem ráda volná a taky je to tím že jsem ještě ''dítě'' je  mi 14 a myslím že o tady těch věcech ani uvažovat nemusím..Na manželství mám čas není mi 50 a nemám 70 koček a to mi stačí :DD. Taky nemám ráda když si kluk namotává holku  a pak jí odkopne..upřímně bych je nejradši vykastrovala :) Znám asi 3 kámošky co mi o tom píšou a nenávidím ty kluky už teď a nebo když píšou nějáké jiné holce jenom '':**'' ano jsem strašně žárlivý typ ale na co balí jinou holku když už jednu mají? Naštěstí jsem heslo od svojeho kluka nikdy neměla..a jsem za to docela ráda protože co slyším tak bych mu asi dala kopačky už po týdnu..:DDD..Docela smutný. A nebo když všichni kluci prosí holky o fotky ve spodním prádle..děláte si prdel? :) Pak si to přečte vaše holka a těch výmluv ..UVĚŘITELNÝCH výmluv není moc co?
Nenávidím lži.
Když chcete takhle psát holkám tak to své lásce řekněte na rovinu a nemusíte se jí vymlouvat a nebo jí lhát..děkuju..pak by jste taky mohli odepisovat když se vás ptáme na důležitou otázku..život by byl jednodužší :) Taky bych chtěla vztah jako má třeba Louis s Eleanor..i přes ty všechny překážky spolu jsou..i přes ty haters a některé vztahy spolu nevydrží kvůli 1 malé hádce ani 2 týdny..dnešní doba je smutná.
 Vím že je tohle trochu kratší článek ale vážně nevím jak víc to rozepisovat když nemám kluka a nemám tu o tom vztahu nic psát,a o tom jak jsem zamilovaná psát ani nemusím protože to tu podle mě nepatří. :)
Doufám že se vám článek líbil :)








Žádné komentáře:

Okomentovat