pátek 14. března 2014

mini haul

Ahoj všichni! Dneska jsem byla  s kámoškou nakupovat a prochodily jsme snad všechny obchody v ostravě ..myslím v nákupácích :D Dám vám sem fotky co jsem si koupila :) A taky se chci omluvit že jsem článek přidala trochu později..oops..ale vážně jsem z toho chození unavená a chtěla jsem si trochu odpočinout :)

 Chtěla jsem vidět jak vypadám s brýlema na fotce a na webce se mi doráželo světlo..tak jsem to zkoušela zase s mobilem a tohle jsem vyfotila omylem.
Tady jsou všechny věci.
Teda krom těch sucharů co jsou taky na fotce byly s jogurtem  a já je snědla. ( :( )
                     Celkem jsem utratila 700 kč. Plánovala jsem tak o 200 míň ale neudržela jsem to.
 Naprosto dokonalý polštářek,byla to láska na první pohled <33 170="" je="" korun="" m.="" mysl="" p="" tesca="" z="" za="">
Tyhle ponožky s kočičkama jsou z F&F za 90 kč
A tyhle taky.

 Tady jsou ty sušenky,s kámoškou jsme se rozhodly
jíst zdravě na škole v přírodě protože tam budeme mít pravidelnou stravu a nechceme se přežírat chipsy a podobně.

Tyhle brýle jsou z gateu (gate) a stály směšných 69 korun.

Korektor stál myslím 70 korun teď nevím.
A moc nekryje cětší pupínky je to fakt jenom na zarudnuté mista na tváři.

 Kleštičky na řasy značky Ebelin -118 kč.

 A pak jsem si v H&M vzala časopis
protože nebudu mít co číst a Elle si kupovat nechci. :(
Omlouvám se za kvalitu ale přišla jsem kolem 7 domů a ten článek bych jinak nestihla..
Doufám že se vám líbil. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat