sobota 8. března 2014

Proč jsem začla s blogem?

Ahoj všichni! Konečně jsme u tohohle tématu,protože jsem se na něj hrozně těšila:3. Jak jsem slíbila oznámím vám to překvápko:). 
Proč jsem začla s blogem? 
To je docela jednoduché...chtěla jsem to zkusit jaké by to bylo..chtěla jsem mít populární blog a takové kravinky ale postupně můj blog upadá a čte ho čím dál méně lidí což mě hrozně mrzí,protože teď jsem chtěla spíše projevovat svoje názory...No dobře,možná se to ještě spraví :) Tak tedy zpět k tématu...začla jsem s blogem protože jsem to hrozně chtěla zkusit jaké to je mít lidi kteří váš blog rádi čtou,pořád vám natěšení píšou kdy bude daší a další...Taky že mě bavilo se vyjádřovat a šířit své názory...Pak jsem si taky chtěla dokázat něco..co ani nevím ..Taky mě zaujaly některé blogy..dneska jsem udělala nový vzhled,líbí se vám? :) samozřejmě vás budu hned informovat na stránce. A prostě se mi líbilo jak někdo natáčí videa a má blog...na videa zatím nemám ale ten blog mi příjde lepší protože nemusíte tolik upravovat a stříhat a nevím co ještě..nemusíte ani kameru vytahovat a ani foťák...prostě mi to fakt připadá lepší..někdy natočím video ale nebudu youtuberka..bude to jen jako doplněk k blogu :) Snad chápete :D Doufám že se vá to aspoň trochu líbilo a jestli máte blog můžete mi ho napsat do komentů :) mám i novou stránku na kterou se můžete podívat a vždycky tam sdílím nový článek a všechny změny a novinky :) A abych nezapomněla tak to překvápko je give-away (nevím jak se to píše :DDD) ale až budu mít na blogu 5000 zobrazení :) protože by se stejně zapojily 3 holky a to možná i přeháním... -.-Teda pokud nebudou můj blog číst 3 lidi a nebo ho úplně zruším...Tu stránku jsem tu už dala takže doufám že se vám článek líbil a budete můj blog číst dál :) Omlouvám se ale ten článek se nezveřejnil -.-
xoxo Kristen.

Žádné komentáře:

Okomentovat