pondělí 27. ledna 2014

100 facts about me.:3

Ahoj holky:) ..Dneska jsem se rozhodla po dlouhé době napsat článek :) ..ano po dlouhé době protože jsem měla ostatní články napsané dřív ale zveřejnila jsem je až později:) doufám že se vám tento článek bude líbit:) a chci poděkovat za 900 návštěv na blogu:3 Tak a už jdu radši psát...:DD Předem se omlouvám za chyby ale neměla jsem nervy to už opravovat:D 
Jsem holka (nečekaný:D)
Jmenuju se Kristina Kolmanová
Je mi 14 let
Vypadám na dost míň :3
Narodila jsem se 9.ledna 2000
Chodím do 8.A 
Totálně se těším na prázdniny
Chtěla bych být herečka
Moc se nemaluju,jen lehce
Mám 3 kámošky keré znám přes net díky 1D :) 
Mám 1 psa
Jsem jedináček
Když jsem naštvaná píšu ' ;) (y) -.- ' 
Pes se jmenuje šmudla
Moji rodiče nejsou rozvedení
Bydlím v Ostravě
Nemám kluka,ale kdybych měla počítat mé manžely je jich 9 :)
Nikdy jsem se nestěhovala
O mém blogu neví vlastně nikdo z rodiny,ale nechce se mi jim to říct.
Chci mít Yt kanál ale bojím se 
Na můj blog přišli kluci ze školy a dělali si ze mě srandu asi 3 dny...ale ignorovala jsem to i když jsem je strašně nenáviděla
Nemám ráda lidi co mě bezdůvodně nenávidí
Chtěla bych vypadat jako Perrie Edwards
Klepou se mi ruce když jsem ve stresu,stydím se a nebo u sportu ...adrenalinu a tak
Mám problémy s koleny
Nenávidím trhání obočí
Miluju koupání i když se mi tam nechce..ale když uvidím ty bublinky nejde odolat a z vany se mi nikdy nechce ven :3
Naposledy jsem si deník psala do hanny montany asi ve 4 třídě
Kdybych natáčela na YT (už jsem udělala video ale bojím se ho přidat) chtěla bych mít 1000 odběratel
Blog mám od 4. ledna 2014
Tohle bude 11 článek
Miluju nakupování
Připadám si hrozně vysoká o proti lidem se kterýma se bavím..a to mám jen 168 cm
Byla jsem několikrát u moře
Miluju cestování
Někdy mi připadá že moje chování odpovídá asi tomu,jakobych spadla při narození z toho stolu.
Jezdila jsem na koních
Nemám oblíbenou barvu,ale kdybych si měla vybrat tak levandulová ,mentolová a lososová
Jsem maniak na vánoce,a už 4 měsíce předem promýšlím co koupím rodičům za dárky,a jakou budu mít výzdobu
Jsem directionerka a lovatic
Mám účet na YT,IG,FB,twitter,google a ask jsem si zrušila
Sleduju upíří deníky
Jsem zblázněná do hunger games
Nikdy jsem neměla nic zlomeného
Nikdy jsem nezkoušela kouřit a ani nechci
CHtěla bych mít vyrýsované svaly
Když usínám tak si plánuju celý následující den nebo přemýšlím o lidech proč jsou takoví,jací jsou,a nebo taky přemýšlím a sním o věcech které se nikdy nestanou.
Nemám ráda když nakupuju a sleduje mě ten hlídač jak by mohla 14 letá holka něco ukradnout..-.-
Snesu dost nechutných věcí
Jednou jsem ze spaní šla do vany a tam ležela
Uvažuju že si koupím nerd brýle
Věřím na duchy a takové ty věci jako je lapač snů a tak
Doma máme dobrého ducha..
Myslím si že je to můj děda ale říkám mu Frede
Jednou mi spadlo asi 5 baličků cukru,a když jsem se pro ně odhodlala zohnout tak tam byli 3..abych neztloustla ,nebo  jsem nezhasla když jsem šla se psem a když jsem přišla tak bylo zhasnuté a světlo normálně fungovalo..šetřilek;) takže díky Frede.
Miluju spaní a jídlo
Nenávidím dějepis
Nemám ráda jídlo z mekáče od té doby co jsme ho v Londýně jedli každý den
Jsem závislá na počítači
Nemám ráda když něco řeknu a směju se jediná :(
Docela se červenám
Nemám ráda rovnátka na pevno ale i tak je chci zpět
Když se nudím,stříhám si konečky vlasů které jsou rozdvojené
Mám hnědé oči
Nepiju energeťáky
Když je volno tak spím do 12 a víc,a je docela rekord když se vzbudím kolem 11
Nehraju na žádný hudební nástroj
Nemám ráda vrtání zubů a injekce
Nesnáším když jsem sama doma a soused začne vrtat nebo bouchne do topení a já se zleknu,k nezaplacení♥
Nemám ráda když někdo mluví až moc sprostě ale sama tak ''někdy'' mluvím
Chtěla bych se podívat do prahy jen kvuli topshopu a Kate
O prázdninách si chci udělat ombré vlasy
Vlasy mám tmavě podbarvené
Když vidím bordel něják mi to nevadí když ho udělám já a docela ho i přehlídnu ale někdy mám náladu že uklidím celý barák
Chci si předělat pokoj:3
Snažím se hubnout a cvičičt každý den
Když si založím ukolníček nebo nějáký notes tak tam píšu týden a víc ne
Neumím kreslit a nenávidím výtvarku a podobné věci,i když kdysi jsem byla hodně zručná a pořád jsem něco vyráběla
Mám našetřeno na longboard a zítra si pro něj asi půjdu
Chci vlasy po pas
Chtěla bych se někdy podívat do ameriky třeba na vyměnný pobyt abych věděla jak to tam chodí
Špatně vidím ale na oční mi řekli že mám oči v pořádku
O prázdninách bych si chtěla zavést prázdninový deník a psát si tam a vlepovat fotky:)
Miluju sovy
Nemám oblibené zvíře ale mám ráda sovy,soby,lišky a nejvíc jednorožce
Skončila jsem s volejbalem tento měsíc po 6 letech
Chci se věnovat tanci a herectví a nevím jestli už na tanec není pozdě..
Chtěla bych hrát fotbal ale týmové hry už nikdy prosím -.-
Chci začít běhat ale běhání nemám ráda
Mým snem je bydlet v londýně..ano je to ohrané ale tam je taková pozitivní energie ale tady vůbec
V GB jsem byla jen 1
Z mého okolí mám 1 nejlepší kámošku ale nevím jestli mě tak bere i ona
Docela by mě zajímalo proč mě nemá rádo tolik lidí když jsem jim nic neudělala
Pojedu na exkurzi do prahy a do plzně ale vždycky to zapomenu zaplatit.
Moje oblíbené předměty jsou: Angličtina,zeměpis,tělocvik a někdy chemie
Nenávidí mě jedna učitelka jen proto že vyjádřím svůj názor :)
Vždycky jsem chtěla být zpěvačkou ale před lidma se stydím zpívat a zpívam dobře jen když jsem sama doma
Miluju svíčky
Miluju Nialla a on mě taky
Nemám ráda lidi co mě pomlouvají jen co poznají barvu mých očí.
MILUJU VŠECHNY MOJE KÁMOŠKY♥




doufám že jste to přečetli celé,pokudjo obdivuju vás:3 děkuju všem co pořád čtou můj blog :)
xoxo Kristen.


Žádné komentáře:

Okomentovat