neděle 5. ledna 2014

Winterlicious TAG :3

Ahoj lidi:) vím že je pozdě ale absolutně nevím o čem psát:D tak tu je winterlicious tag :)

Oblíbený lak na nehty? Takový modrý..mátový:3

Oblíbený lesk na rty? Od Victoria Secret :3

Nejnošenější zimní oblečení? Pravděpodobně zimní bunda.



Nejlepší zimní doplněk? Šála:3

Nejoblíbenější svíčka? Ikea svíčky jsou best:DD ale ted jsem si z vídně přivezla perníkové svíčky a byly
užasné:3 bohužel už jsem je všechny zapálila:(

Nejoblíbenější zimní pití? myslím že starbucks ...vanilkové latté

Nejoblíbenější vánoční film? Moc se na filmy nedívám:) Ale asi...jo okej zase nevím:D

Nejoblíbenější písnička? Justin B. mistletoe

Nejoblíbenější jídlo? Nudle z Ngochanu:D

Nejoblíbenější dekorace? Moje dečka se sobíkama:3

Co si přeješ k vánocům? Přála jsem si všechny knížky hunger games a dostala jsem se^^



Trochu nudný příspěvek ..doufám že vás to aspon trochu bavilo a budete číst dál:3
xoxo kristen.

Žádné komentáře:

Okomentovat