pátek 3. ledna 2014

New Year Tag:3

1. . Jaký byl zdaleka nejlepší okamžik minulého roku?
-Asi když jsem jela do Londýna :)♥
2 . Jaký byl nejnáročnější , co se stalo ?
-Asi konec roku..uzavírání známek a tak.


3 . Jaká byla nečekaná radost za minulý rok ?
-Když mi rodiče ten Londýn dovolili.
4 . Co byly nečekané překážky ?
-Když jsem se pohádala s mou nejlepší kámoškou.
5 . Vyberte 1 větu která má popsat rok 2013.
-Hrozný rok jako vždy.
6. . Vyberte tři slova,které by měla   použít k popisu vaše nk pro rok 2013.
-Miluju mojí kristinku
7. Zeptej se svojí mamky které 3 slova vystihují min. rok.
-Hrozný někdy fajn:-)
8 . Jaké jsou nejlepší knihy, které jsi četla v letošním roce ?
-Hunger games 1 :)
9 . S kým jsou vaše nejcennější vztahy ?
-Rodina,přátelé,můj pes:DD
10 . Jaká byla vaše největší osobní změna od ledna do prosince tohoto uplynulého roku ?
-Asi změna komplet celého šatníku.

Doufám že se vám tenhle příspěvek alespoň trošku líbil a budete číst můj blog dále :) ,budu točit videa i na youtube..můžete mi psát nápady na články do komentářů :))

Žádné komentáře:

Okomentovat