pondělí 20. ledna 2014

Lovatics♥

Ahoj holky:) Dneska jsem se rozhodla napsat o mé rodince lovatics a Demi^^
Děkuju všem lovatics co mi dovolili dát do téhle koláže jejich fotky:3
Tak můžem jít na to :)
 Demi jsem měla ráda už když hrála na disney ale něják moc mě nezajímala a spíš jsem ''žrala'' Selenu.
Ale když přestala hrát na disney a já se dozvěděla že nebude hrát v 'Sony ve velké světě' tak jsem byla na disney naštvaná proč tam nebude hrát:D-.-. Pak jsem si nějákou dobu dávala pauzu od Disney a tak..a četla jsem bravo a tam byly 'typy na zlepšení seběvědomí' které tam napsala jakoby Demi nebo je spíš řekla a bravo je tam dalo:). Mamka za mnou hned běžela s bravem a že je to od ní pěkné a tak:DD,tak jsem si to přečetla a bylo to:3.Měla jsem jí hrozně moc ráda ale za lovatic (nemám ráda skloňování anglických názvu^^) jsem se nepovažovala :) Pak něják 2 kámošky byly lovatics a já měla demi ráda zase díky stylu,vlasům a porotě v x-factoru u mě byla totálně užasná:3 Jednou jsem o ní řekla že má větší stehna..-_-
nenávidím se za to,na Demi je to hrozně sexy a připadá mi tak vyspělá než třeba Selena která je hubená až moc:) No a proto mi kámoška řekla ať se podívám na stay strong ž nevím čím vším si prošla..nevěděla jsem to to je pravda:) brečela jsem u toho jako malé dítě:DD a uznávala jsem jí docela dost:3 pak asi po 3 měsících jsem se na SS podívala znovu a od té doby jsem lovatic^^ A teď k mojí rodince^^ Potom jak jsem té kámošce řekla že jsem lovatic  tak mě přidala do nejdokonalejší skupiny 'we are czech and slovakia lovatics' a jsem hrozně ráda že v ní jsem.Hrozně mi pomohla i v tom nejhorším mi vyčarovali úsměv na tváři a nesmírně si jich vážím a připadá mi že některé ze skupiny už znám 150 let:DD Vždycky když tam někdo napíše svůj problém tak mu poradí 100 lidí v komentářích ..i já jsem se parkrát svěřila^^ a hned mi bylo lépe a tím bych vám všem chtěla poděkovat za to že jste lovatics protože to co se děje ve skupině mi otevřelo oči že nemám nejhorší život a jsou tu i horší věci než je 3 z matiky na výzo nebo že mě mamka naštvala:) Mám hrozně ráda pomáhat lidem ..sice v normálním životě to tak někdy nevypadá ale na fb mi příjde že jim někdy fakt pomůžu a je jim lépe..:/:) už nevím co psát..jsem moc dojatá:D Tak asi budu končit^^ Asi určitě:D
Děkuju že jste si tento článek všichni přečetli^^:** budu ráda když můj blog budete číst i dál a bude se vám líbit:))  xoxo Kristen
@Věnováno Demi a Lovatics:33♥♥♥♥♥♥♥♥

Žádné komentáře:

Okomentovat