středa 22. ledna 2014

TAG this or that?

MAKEUP
tvářenka nebo bronzer..-tvářenka:)
lesk na rty nebo rtěnka...-rťenka
oční linky nebo řasenky...-řasenky
makeup nebo korektor...-korektor
neutrální nebo barevné oční stíny ... -neutrální
lisované nebo sypké oční stíny... -lisované
štětce nebo houbičky...-štětce


NEHTY
dlouhé nebo krátké...krátké
světlé nebo tmavé...světlé
přirozené nebo nalepovací.. přirozené

VLASY
vlnité nebo rovné...-vlnité^^
drdol nebo cop... drdol:3
lak nebo gel...lak
dlouhé nebo krátké...dlouhé:3
světlé nebo tmavé...nevím ale líbí se mi oboje:D mám ale spíš světlejší vlasy,tak asi tmavě hnědou
ofina na bok nebo plné ofina...na bok
sepnuté nebo rozpuštěné ... rozpuštěné

TĚLO
parfém nebo tělový sprej ...parfém...koupila jsem si tělový sprej a vůbec ho necítím:(
krém nebo tělové máslo .. máslo na chleba.:DD ne ,tělové máslo mám radši:D
sprchový gel nebo mýdlo... gel

MODA
džíny nebo tepláky ... džíny
dlouhý rukáv nebo krátký .. krátký
žabky nebo sandále... žabky
proužky nebo puntíky ...puntíky
šátek nebo čepice ... šátek
náhrdelník nebo náramek..jak kdy ale ted nosím pořád naramek:) 
podpatek nebo bez ... bez
sukně nebo šaty.. sukně


RŮZNÉ

déšť nebo slunce .. mám nový deštník:3 ale slunce:D
léto nebo zima...léto
podzim nebo jaro ... jaro
čokoláda nebo vanilka.. vanilka:333
Doufám že se vám TAG líbil a budete moje příspěvky číst dál^^
xoxo kristen.

Žádné komentáře:

Okomentovat