neděle 5. ledna 2014

Škola,stres a tak dále.

Tak a prázdniny se krátí:(
Vůbec se netěším do školy..-.- opravit si všechny známky ..poslední týden do uzavření známek :(
Nejlepší na tom všem je,že jdu do školy až v úterý :33 a odpadá nám děják:3:3:3aww^^


Vůbec se netěším až začnou tréninky..a já nebudu mít vůbec čas a budu se muset učit:(
Nebudu mít čas ani na čtení:'OO:(
Máte taky někdo volno přes týden?:) Nebo nejde do školy vůbec kvůli nemoci?:O
Když tak uvažuju..tak jsem nemocná nebyla hodně dlouho o.o nenávidím mou imunitu -_-



Jo.Tohle mi bude chybět.Být celý den zabořená v knížkách s kafem v ruce pod peřinou s jídlem mi bude hodně chybět:( Je tu někdo kdo taky hodně čte?:3 Můj názor je ten..že když vás čtení nebaví tak jste nenarazili na dobrou knížku a ani nenarazíte protože vás to nebaví:)
Doufám že se vám článek líbil:)
XoXo Kristen.

Žádné komentáře:

Okomentovat