sobota 4. ledna 2014

What's on my phone?

Ahoj holky :)
rozhodla jsem se jako většina blogerek a youtuberek udělat co je v mém mobilu nebo what's on my phone :)
                                                     

     nejdřív moje nejvíc tapeta:3 ↑
  Pak moje menu:) tu jsou ty nejhlavnější věci které používám.↑
Pak je tu druhá strana kde jsou taky docela důležité věci abych to měla přehledné.
Hangous-aplikace něco jako skype ale na android a jen s lidma které mám na googlu v kruzích..mám ale 2 účty,jeden na blog a youtube a druhý na mobilu..
Zprávy a počasí-jo mám to v přednějších stránkách ale vůbec to nepoužívám.
Pak instagram to myslím že všichni znáte a taky skype:)

Pak tu jsou věci které nevyužívám  vůbec.


A pak věci které používám často ale nedala jsem je  na hlavní stránku protože tady jsou aplikace které jsem si stáhla a nebyly tam od začátku.
-messenger-zprávy z facebooku
-překladač-často si v hlavě překládám věci do angličtiny a nechce se mi jít na notas tak to mám v mobilu protože než bych došla na ntb tak bych si ty slovíčka nezapamatovala.
-wattpad-online knížky a povídky.
-screenshot-něco jako na pc printscreen :)

doufám že se vám tento článěk líbil a budete číst dál:33

Žádné komentáře:

Okomentovat